vrijdag 19 oktober 2012

Bedankt!

Lieve mensen,

Heel erg bedankt voor alle lieve, hartverwarmende berichten.
Die doen mij en mijn gezin enorm goed.

Helaas ben ik nog steeds niet in de gelegenheid om zelf te schrijven, maar ik heb veel lieve mensen om mij heen die dit graag voor mij over hebben.

Vooralsnog lijkt de pijn nu onder controle, maar laten we daar nog maar niet alle hoop op zetten, het is tenslotte al eens vaker mis gegaan.
Het blijft hopen op meer pijnvrije momenten, waardoor ook de energie om dingen op te pakken terug komt. Hopen op een win-win situatie, al is het nu alleen maar win-verlies, win-verlies, win-verlies.....

4 opmerkingen:

  1. Dit doet goed!
    Weer een eigen berichtje van je!
    Maar je secondant deed het ook goed.
    Fijn dat het pompje zijn werk doet, wat moet het fijn zijn om gewoon even geen pijn te hebben.
    Groetjes, Marja K.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ans.
    ik hoop dat je nu minder pijn hebt.
    ik wens jou en je familie veel sterkte toe,maar vooral jij ans veel sterkte!
    ik vindt je een dappere vrouw die nog veel kracht heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door jouw kracht krijg je veel extra tijd! Daar mogen alle mensen die jou lief zijn en zeker jij zelf van genieten! Wat zijn je dankbaar hiervoor! Wat een moed!Maar het meest van belang is zo pijnvrij er te zijn! En om te mogen genieten van al je dierbare om je heen.
    liefs Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh Ans. Wat fijn om weer een berichtje uit jouw hand te zien. Dat voelt goed en geeft hoop. Ik ben vooral erg benieuwd hoe het met je puzzel gaat?

    Houd je taai!
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen