vrijdag 26 oktober 2012

Kindvriendelijk

Vriijdagmiddag bijna weekend. Voor het eerst sinds 2 weken pak ik de labtop (was dat ding altijd al zo zwaar?) en lees eerst een enorm aantal berichten. Bedankt daarvoor, het doet me nog steeds goed.
Het waren weer 2 weken met flinke passen achteruit, een enkele vooruit, weer achteruit en stabiel. En op de laatste punt ben ik nu, of liever gezegd heb ik mezelf geplaatst.Ik wil gewoon stabiel zijn voorlopig stabiel blijven en misschien de morfinepomp weer even aan de kant zetten. Zonder boeien rondlopen, vrij zijn.
Weer reageerde ik vreemd op de medicijnen maar de manier op de  combinati van de morfine met enkele andere pillen joegen mij regelrecht in een dilirium waarvan ik nu nog de restgevolgen meedraag. Ik heb de engste dieren op mij gehad en opdrachten gekregen van onbekende personen en de nodige andere nachtmerries gehad. Ik kan maar niet begrijpen hoe sommige mensen deze pillen elders gaan kopen en vrijwillig deze troep slikken. En dan daarnaast compleet van de werel. De pijn was inmiddels wel verdwenen, ja als dat ook nog niet geholpen had!.

Ook nog zoiets de midicijnen, een neusspray tegen de pijn, werd geleverd in in ,logische, kindvriendelijke sluiting. Aangezien ik in mijn vorige leven ook al atijd de hulp van een volwassende nodig heb gehad om een  fles bleek open te maken had ik dat ook nu heel erg hard nodig maar ook mijn lief had mooite met het openen van de verpakking. Maar wat heet  kindvriendelijk, een nijptang en hamer doen het ook.....  je moet alleen op tjd beginnen...... voor de pijn onhoudbaar is.......

7 opmerkingen:

  1. Ons kaarsje in Brugge heeft geholpen!
    Marja K.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes, she's back! Doet goed om weer iets van je te horen via deze weg. xxx Bianca van de Ven

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ans(je),

    denk vaak aan je!


    groetjes
    Leon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh Ans.

    Super knap van je. Ik hoorde van Gerard dat ook de puzzle af is.
    Knap hoor.
    Houd je taai!

    Groetjes, Anja Schellekens

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Ans,

    Wat ben ik blij dat je weer terug bent. Veel sterkte voor jou en je gezin. Doet me goed om je weer eens te horen. Denk heel veel aan je. Je bent en blijft voor mij die krachtige vrouw met alle goede dingen voor iedereen .

    Liefs Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé die Ans,
    Fijn te lezen dat de medicijnen de pijn nu onder controle hebben. En we hopen van harte dat je weer wat dingen kunt oppakken die je de laatste weken hebt moeten laten. We duimen voor jullie !!!
    Toi toi toi,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo lieve Ans,

    Gelukkig kun je weer zelf schrijven en gaat het weer beter met je, wat ben jij een vechter laat je maar niet klein krijgen door dat "MONSTER", zo zie je dat heb je toch ook weer even gefikst.
    Hoop echt dat je een lange tijd stabiel blijft en weer kan genieten van al die kleine en mooie dingen om je heen.

    Denk iedere dag aan je Ans en een hele dikke knuffel van je nichtje Marjo xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen