dinsdag 18 september 2012

mama

Lieve mama,

Daar lig je dan, heel stil in je eigen bed. Een mooie lieve glimlach om je mond, net alsof je slaapt. Ik kan niet stoppen met naar je te kijken, van kruin tot voeten neem ik je in mij op. Dat beeld staat nu op mijn netvlies, het is een mooi beeld.

Wat heb je het goed gedaan, wat heb je het moeilijk gehad de laatste dagen, wat ben je dapper geweest, wat heb ik een bewondering voor je.

Het is goed zo, het was klaar, je was op maar wat wilde je er nog graag voor mij zijn.

Lieve mama, ik red me wel, heb dezelfde lieve mensen om me heen die jou ook zo liefdevol verzorgd hebben, dus dat komt wel goed.

En ik weet dat er nu strakjes iemand met open armen op mij staat te wachten........

dikke kus
Anneke

5 opmerkingen:

  1. Lieve Ans,

    Wat mooi geschreven !

    Ik wens jullie heel veel sterkte !

    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh Ans.

    Wat is dat snel gegaan. Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst van ons allemaal. Houd je taai!

    Anja Schellekens

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Ans,
    Een tijdje geleden vertelde Mark over jouw gevecht. Je was 2 dagen daarvoor opgegeven. Voor contact had je geen ruimte. Het heeft een tijdje geduurd voor ik kon reageren op je blog. Ik wist er moeilijk een vorm in te vinden.

    Ik vind het heel fijn te lezen dat je je zonen lekker tegen je aan kunt hebben. Daar kan volgens mij geen morfine tegenop. Een dosis IKEA klinkt ook heerlijk. Gewoon lekker.

    Wat mij pijn doet is dat je signalen van je lichaam(buikpijn , misselijkheid, zwakte) omschrijft als de dood. Dat is natuurlijk begrijpelijk, maar roept je lichaam om jouw heengaan of om wat anders?

    Ik wens je veel liefde en energie. Liefs Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Ans,

    Ik heb je nooit gezien, altijd gemaild en we mailen al vanaf het moment dat Big Brother op de televisie was! Ik zal die mailtjes altijd blijven missen en hoop dat je je rust na het zware gevecht heb gevonden!(Iloveyou)Heel veel sterke voor jullie allemaal!

    Liefs,

    Antonette

    Harderwijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Ans,

      Wens je heel veel sterkte met dit verlies, is wel heel snel gegaan. Wat zijn het mooie woorden die je geschreven hebt. Gecondoleerd.
      Denk aan je n leef met je mee.

      Liefs Helma

      Verwijderen