maandag 30 april 2012

goed gevoel

Een enerverend weekje de afgelopen week, zo slecht als de week begon zo top gaat het nu. Afgelopen woensdag heb ik een acupunctuurbehandeling gehad, ik had dit al een paar keer gehoord maar was toch wat terughoudend hierover. Echter toen ik zo superberoerd was na de chemo heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt.
En het resultaat is verbluffend, een dag na de behandeling kwam de energie terug en sindsdien gaat het eigenlijk steeds beter. Ik voel me goed, heb eetlust en gisteren zelfs een bakje frites gegeten zonder er problemen mee te krijgen. De 2 kg zijn weer terug.
De acupunctuur, de reiki die ik bijna dagelijks door mijn lieve tante gestuurd krijg, de Flor-Essence thee, de extra vitamines, de love-choc, en alle lieve mensen die me energie sturen en met me meeleven werken hieraan mee.

Gisteren hadden we een fotoshoot met de hele familie, alleen jammer dat Corwin er niet bij kon zijn. een professionele fotografe heeft op Stapelen de mooiste foto's van ons gemaakt, foto's van mij samen met mijn lief, met mijn moppies, met Sabine, met Mark en Tim, met zijn allen. Ben benieuwd naar het resultaat, normaal doe ik het niet zo goed op foto's. Na afloop kwam er wel weer even een donker wolkje voorbij, in gedachten zag ik alle foto's aan een wand hangen met een grote witte plek op de plaats waar ik stond. Deze gedachte heb ik snel weggeduwd en dat is gelukt.

Gistermiddag met Mark (Gerard had andere belangrijke voetbalzaken) naar de jaarlijkse braderie. Slenteren tussen rommel die nu buiten in plaats van in de winkel staat, lopen tussen kinderen die hun speelgoed verkopen. Hier heb ik een paar leuke spelletjes voor mijn moppies gekocht. Mensen kijken en concluderen dat Gordon met zijn "hotter than my daughter" echt in Boxtel moet komen kijken voor kandidaten, volop keuze. Genieten van Mark die heel veel oude bekenden tegenkomt en met iedereen een praatje maakt zodat we een uur lopen om 100 meter verder te komen. Mensen tegenkomen die niet weten dat ik ziek ben en dat ook zo laten, lekker over onbenulligheden praten, mensen tegenkomen die vinden dat ik zoveel afgevallen ben en er zo goed uitzie en hoe ik dat gedaan heb, nou... gewoon kanker krijgen. Even bij Sabine, Britt en Bart op het terras gaan zitten en gewoon genieten van alles, zo simpel, zo gewoon... ik hou ervan.

1 opmerking: