dinsdag 20 maart 2012

Naar Leuven

Afgelopen woensdag ben ik samen met mijn dochter en zus naar Leuven gegaan, helemaal op eigen gelegenheid. Ik vind dat ik alles moet aanpakken om toch eventueel beter te worden en als iemand mij nog kan helpen is het Dr. Topal in Leuven. Deze ontzettend aardige man, die ik gewoon op dinsdag gemailed heb (mailadres staat op de website) mijn situatie heb uitgelegd en die mij binnen 10 minuten terugmailde dat ik woensdag kon komen. daar kunnen ze in Nederland toch nog veel van leren. Helaas kon deze man mij ook alleen vertellen dat het gunstig was dat er geen uitzaaiingen zijn, dat ik jong! en slank ben, in topconditie (nog wel) maar dat hij mij niet kan opereren, de tumor heeft zich een plek toegeeigend op de slechtste plaats die je maar kunt bedenken en zit verstrengeld tussen alle belangrijke bloedvaten. Maar duidelijk was hij wel, en ik wist in 15 minuten meer dan na 3 afspraken in het ziekenhuis in den bosch. Ik heb nu mijn scan gezien en gezien dat het er inderdaad heel slecht uitziet. Hij adviseerde me om zo snel mogelijk met chemo te beginnen en dat gaat nu a.s. maandag gebeuren. Chemo klinkt zo vies, zo chemisch, maar ik laat het gebeuren, heb geen keuze, wil toch nog 60 worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten